Σάββατο, 12 Ιανουαρίου 2013

10 super σνακ ως 100 θερμίδες

Θέλετε να αντιμετωπίσετε τις λιγούρες σας με τρόπο υγιεινό και χωρίς να φορτώσετε τον οργανισμό σας με περιττές θερμίδες; Η Κλινική διαιτολόγος - διατροφολόγος, Στέφη Καλλή προτείνει…

1.Ποπ κορν: H τραγανή υφή του σε συνδυασμό με τις φυτικές ίνες που περιέχει βοηθάει στην αίσθηση του κορεσμού, αλλά και στην αντιμετώπιση της δυσκοιλιότητας. Υδατάνθρακες: 24 γρ, κορεσμένο λίπος: 0.5 γρ , νάτριο: 220 mg, χοληστερόλη: 0 mg

2.Τορτίγια καλαμποκιού με 2 κουταλιές της σούπας τριμμένο τυρί (χαμηλών λιπαρών): Διαθέστε ελάχιστα από τον χρόνο σας και μόλις 20 δευτερόλεπτα στο φούρνο μικροκυμάτων. Κατάλληλο σνακ για τις μεσημεριανές ώρες του γραφείου όταν ο χρόνος είναι πολυτέλεια. Τα περισσότερα σούπερ μάρκετ διαθέτουν τορτίγιες καλαμποκιού. Κορεσμένο λίπος: 13 γρ , νάτριο: 182 mg, χοληστερόλη: 6 mg

3.Φρούτο με τυρί κότατζ: ½ φλιτζάνι τυρί κότατζ δίνει 14 γραμμάρια πρωτεΐνη, ικανοποιητική ποσότητα για να απομακρύνει το αίσθημα της πείνας. Kορεσμένο λίπος: 0.7 γρ, νάτριο: 468mg, χοληστερόλη: 5 mg

4. Δύο με τρία κράκερς ολικής άλεσης με 1 φέτα τυρί χαμηλών λιπαρών: Ιδανικό σνακ επιλογής που προσφέρει στον οργανισμό πρωτεΐνη, ασβέστιο, φώσφορο και φυτικές ίνες χωρίς να υπερβαίνει τις 100 θερμίδες. Kορεσμένο λίπος: 1.2 γρ, νάτριο: 397 mg, χοληστερόλη: 7 mg

5.Αμύγδαλα: Έχουν καρδιοπροστατευτικές ιδιότητες καθώς περιέχουν τα απαραίτητα λιπαρά οξέα(ω-3&ω-6).Καταναλώνοντας 14 αμύγδαλα προσλαμβάνετε πρωτεΐνη, ασβέστιο, μαγνήσιο , φυτικές ίνες και μόλις 90 kcals. Προτιμήστε τα ανάλατα και ωμά. Kορεσμένο λίπος: 0.63 γρ, νάτριο: 0 mg, χοληστερόλη: 0 mg

6.Ψημένο μήλο: Εναλλακτικό απογευματινό σνακ όταν έχετε έντονη επιθυμία για γλυκό. Η θρεπτική αξία του μήλου μένει αναλλοίωτη και ταυτόχρονα ικανοποιεί τους γευστικούς κάλυκες. Εάν επιθυμείτε μπορείτε να προσθέσετε κανέλλα και στέβια χωρίς να επιβαρυνθείτε με θερμίδες. Το μήλο θεωρείται επίσης ότι μπορεί να βοηθήσει στην αντιμετώπιση της διάρροιας, της υπέρτασης και των οιδημάτων

7.Smothies από γιαούρτι & μούρα: Θωρακίστε τον οργανισμό σας με τα απαραίτητα αντιοξειδωτικά επιλέγοντας φρέσκα, αποξηραμένα ή κατεψυγμένα βατόμουρα, μύρτιλα, φραμπουάζ ή cranberries. Χτυπήστε 1/3 του φλιτζανιού άπαχο γιαούρτι με 2/3 του φλιτζανιού μούρα. Προσθέστε πάγο και είναι έτοιμο να το απολαύσετε.

8.Δύο ακτινίδια: Συνήθως καταναλώνονται για την καταπολέμηση των συμπτωμάτων της δυσκοιλιότητας. Ωστόσο δεν είναι η μοναδική τους χρησιμότητα. Ένα ακτινίδιο (100 γρ) περιέχει 84% νερό, κάλιο, φώσφορο και όση βιταμίνη C περιέχει και ένα πορτοκάλι. Η κατανάλωσή τους μπορεί να συμβάλλει στη θεραπεία δερματικών παθήσεων καθώς η βιταμίνη C που περιέχουν είναι υπεύθυνη για την παραγωγή κολλαγόνου. Κορεσμένο λίπος: 0 mg, νάτριο: 4 mg, χοληστερόλη: 0mg

9.Sticks καρότου με 2 κ. σούπας χούμους: Tα καρότα αποτελούν κύρια πηγή β-καροτενίου, η πρόδρομη ουσία της βιταμίνης Α. Το χούμους αποτελεί εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης και παράλληλα περιέχει επαρκείς ποσότητες ασβεστίου, καλίου, φωσφόρου και φυτικών ινών. Κορεσμένο λίπος: 0.4 γρ, νάτριο: 210 mg , χοληστερόλη: 0 mg.

10. ½ φλιτζάνι γιαούρτι χαμηλών λιπαρών με ηλιόσπορους: To γιαούρτι είναι άριστη πηγή πρωτεΐνης, ασβεστίου και φωσφόρου.Η προσθήκη ηλιόσπορων αυξάνει την θρεπτική αξία του μικρογεύματος με μόλις 19 kcals.Για όσους ελέγχουν την πρόσληψη νατρίου καλό είναι να επιλέξουν σπόρους χωρίς αλάτι. Κορεσμένο λίπος: 0.26 γρ, νάτριο: 0 mg, χοληστερόλη: 0 mg.

http://news.pathfinder.gr/health/features/healthy-snacks.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...